جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ تصویب قانون جنجالی «دولت ـ ملت یهود» در نظام آموزشی اسرائیل که غیریهودیان را شهروند درجه دوم می داند در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه با نگاهی به قانون جنجال برانگیز «دولت ـ ملت یهود» رژیم صهیونیستی و گسترش نژادپرستی و تبعیض نژادی علیه اقلیت ها در اسرائیل، اجباری شدن یادگیری و حفظ این قانون برای دانش آموزان و دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه در ادامه به مرور برنامه ها و طرح های اسرائیل در نظام آموزشی این رژیم برای تبلیغ این قانون و جا انداختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در ذهن نوجوانان و جوانان پرداخته و جایگاه عرب های اسرائیل بعد از تصویب قانون «دولت ـ ملت یهود» را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

نگاهی به اعتراض های عرب های اسرائیل نسبت به تصویب این قانون، مروری بر واکنش های بین المللی نسبت به این قانون و بررسی اقدامات تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 11 دی ماه ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha