چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 880435
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی با اشاره به تبدیل شدن اسرائیل به پناهگاهی امن برای خلافکاران به گفت و گو پیرامون استقبال از یهودیان ثروتمند و قدرتمند خلافکار کشورهای دیگر از سوی رژیم صهیونیستی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری ضمن واکاوی دلایل مصونیت بخشیدن به مجرمان در اسرائیل و علل پناه دادن رژیم صهیونیستی به خلافکاران دارای ثروت و قدرت، کمک های مالی قابل توجه این افراد به حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به «قانون بازگشت» در اسرائیل که به هر یهودی اجازه می دهد تا در هر زمان که بخواهد به اسرائیل مهاجرت کند و برای آنها گذرنامه اسرائیلی صادر می شود به معرفی چهره های سرشناس در جهان که به اسرائیل فرار کرده اند از جمله ادوارد استاویتسکی، وزیر پیشین انرژی اوکراین و متهم به فساد چند میلیون دلاری و ایلان شور اهل مولداوی متهم به اختلاس از سه بانک پرداخته و استفاده اسرائیل از گذرنامه خود به عنوان منبع کسب درآمد را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه 18 دی ماه ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha