چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ما مردم

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بحث و تبادل نظر پیرامون سیاست داخلی آمریکا در سال ۲۰۱۹ می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این برنامه ضمن مروری بر فراز و فرودهای سیاست های آمریکا در سال ۲۰۱۹ و استیضاح ترامپ طی ماه های اخیر، رسوایی دونالد ترامپ در ماجرای تماس تلفنی وی با رئیس جمهور اوکراین و تاثیر موضوعات مطرح شده علیه نقش روسیه در پیروزی ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ اظهارات رابرت مولر بازرس ویژه این پرونده مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و تلاش دموکرات ها برای پیروزی در این انتخابات، اعلام نامزدی برنی سندرز و بررسی شانس پیروزی وی در انتخابات را مورد بررسی قرار می دهد.

همچنین در این برنامه، رسوایی های دولت ترامپ در سال ۲۰۱۹ از قبیل سوءاستفاده های جنسی از کودکان و دختران جوان و خودکشی جفری اپستاین از گردانندگان یک شبکه بزرگ در این زمینه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

نگاهی به بحران پناهندگان در آمریکا و اقدامات دولت ترامپ در ممانعت از ورود پناهندگان و بررسی موضوع افزایش کشتار جمعی و تیراندازی در آمریکا در یک سال اخیر از دیگر محورهای این برنامه به شمار می رود.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۲۳:۰۰ بامداد، ۰۷:۰۰ و ۱۸:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۳:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha