جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 878071
۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
ما مردم

حوزه/ سیاست خارجی آمریکا در سال 2019 در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به رد ادعای آمریکا در مورد خروج نظامیانش از سوریه به بررسی هدف اصلی این کشور درخصوص مداخلات امنیتی و اعلام هدف فرعی «برداشت از منابع نفت سوریه» برای جلب افکار عمومی داخلی پرداخته و عدم انجام  راستی آزمایی و بر جا ماندن ابهامات در قتل «ابوبکر بغدادی» و ایجاد داعش توسط آمریکا را مورد واکاوی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به سیاست ها و تصمیمات دونالد ترامپ درخصوص مسائل مرتبط با خاورمیانه، کره شمالی و ونزوئلا به نقد و تبادل نظر در مورد نقش آمریکا و دخالت های ترامپ در کودتای ونزوئلا و تاثیر تحریم های آمریکا بر وضعیت زندگی مردم این کشور و جنگ تجاری میان آمریکا و چین و پیامدهای این کشمکش بر وضعیت اقتصادی آمریکا و جهان می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن مروری بر تنش های میان آمریکا و ایران در پی سرنگون شدن پهپاد آمریکایی متجاوز به حریم هوایی ایران، تصمیمات آمریکا مبنی بر تشکیل ائتلاف دریایی در خلیج فارس و عدم اقبال از این طریق توسط کشورهای جهان مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

نگاهی به روابط آمریکا با کره شمالی در یک سال اخیر و واکاوی اهداف پشت پرده ملاقات ترامپ با رهبر کره شمالی، بررسی استیضاح ترامپ در پی رسوایی وی پس از تماس تلفنی با رئیس جمهور اوکراین، نگاهی به قراردادهای نظامی آمریکا و عربستان و ارسال تجهیزات نظامی برای تقویت سیستم دفاعی سعودی ها، واکاوی ابعاد مرگ ابوبکر البغدادی و ارتباط این رهبر داعش با آمریکا و بررسی کودتای بولیوی و نقش آمریکا در این اتفاق از دیگر موارد مورد بحث در برنامه این هفته «ما مردم» به شمار می رود.

«ما مردم» شنبه 7 دی ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha