پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زندگی قرآنی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: باید قرآن کریم وارد زندگی انسان‌ها شود و ترویج سبک زندگی قرآنی و دینی میان خانواده‌ها در اولویت قرار گیرد تا ضربه نخورند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه امروز در بازدید از موسسه فرهنگی قرآن و عترت مجمع قرآن شهرستان سنندج، اظهار داشت: کردستان و به تبع آن سنندج از قدیم الایام مهد تمدن و فرهنگ و دین بوده است.

وی به بیان اهمیت قرآن در زندگی پرداخت و افزود: قرآن کتاب قانون و زندگی است که خداوند متعال برنامه زندگی تمام انسان‌ها را در این کتاب بیان داشته که انسان‌ها با تمسک به قرآن کریم می‌توانند زندگی دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج ادامه داد: دشمنان اسلام نیز همیشه درصدد بوده اند تا قرآن را از زندگی مسلمانان حذف کنند و دشمنی آنان در طول تاریخ گویای این واقعیت است، لذا ضروری است قرآن وارد زندگی انسان‌ها شود و ترویج سبک زندگی قرآنی و دینی در میان خانواده‌ها را در اولویت قرار دهند تا ضربه نخورند.

حجت‌الاسلام کاوه به بیان جمله مقام معظم رهبری در مورد استان کردستان که استانی فرهنگی است اشاره کرد و یادآور شد: عجین شدن فرهنگ مردم کردستان با قرآن کریم سبب شده است تا این استان به‌عنوان استانی فرهنگی شناخته شود.

براساس این گزارش، در این بازید رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج از جریان روند فعالیت‌های قرآنی، دوره‌های آموزشی و کلاس‌های قرآنی که در مجمع قرآن سنندج برگزار می‌شود، قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha