پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تظاهرات میلیونی مردم یمن در محکومیت ترور سردار سلیمانی و المهندس

حوزه/ میلیون ها یمنی در محکومیت ترور سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس در شهر های مختلف یمن از جمله صنعا و صعده تظاهرات کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عصر امروز یمن شاهد حضور میلیون ها نفر از مردم این کشور در تظاهرات محکومیت ترور سردار سلیمانی و المهندس بود که این حمله تروریستی را تجاوز آشکار به امت دانستند و بر مسئولیت پذیری و مقابله با دشمن تأکید کردند.

ملت یمن در این تظاهرات با صدور بیانیه ای اشاره کردند: مردم یمن که با تجاوز محاصره متجاوزان سعودی مقابله می کنند، در نبرد استقلال و ادامه پروژه آزادی از دست استکبار با تمام قدرت در کنار آزادگان امت می ایستند.

جنایت ترور شهدای مقاومت بیانگر خوی وحشی گری آمریکا است

در بخشی از این بیانیه آمده است: جنایت ترور شهدای مقاومت بیانگر خوی وحشی گری آمریکا است و گروهی از قاتلان و جنایتکاران دولت آمریکا را اداره می کنند و باید مسئولیت پیامد های این جنایت وحشیانه را به عهده گیرد.

مردم یمن با بیان اینکه تمامی امت حق واکنش به ترور این دو شهید را دارند، گفتند: مرحله جدیدی بعد از این حمله تروریستی آغاز شده و آن یا بازگشت به ارزش های انسانی است و یا اینکه آمریکا به سلطه گری در جهان با قانون جنگل ادامه دهد.

محور مقاومت به منزله دژ محکم امت است

تظاهرات کنندگان امت را به آزادی اسلامی و رهایی از سیطره مستکبرین و اشغالگران دعوت کردند و افزودند: وفاداری به شهدا به معنی استفاده از تمامی امکانات برای بیرون راندن آمریکا از منطقه است.

در پایان بیانیه مردم یمن اشاره شد: محور مقاومت به منزله دژ محکم امت است و دشمن از قدرت این محور بسیار ناراحت است؛ چرا که توانسته طرح ها و توطئه های دشمن را شکست دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha