شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: همکاری حوزه علمیه قزوین و آموزش و پرورش موجب تربیت ایرانی و اسلامی فرزندان این مرزوبوم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا ظهر امروز در جمع مدیران پرورشی مدارس آموزش وپرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع)برگزار شد گفت: امروز بهترین و مناسب ترین فرصت است که آموزش و پرورش در بخش های مختلف از حوزه علمیه قزوین یاری بخواهد و اگر این دو نهاد دست به دست همدیگر بدهند اتفاق بزرگی رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: توانمندسازی روحانیون و ضرورت حضور آنها در مدارس بسیار مهم است، چرا که حوزویان می توانند در مسائل دینی و مذهبی به بخش تعلیم و تربیت کمک شایانی کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به جذب جوانان علاقه مند برای تحصیل در حوزه علمیه قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف مهم، مسئولان حوزه با همکاری مدیران و مربیان تربیتی باید برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند تا بتوانند در طول سال تعداد قابل توجهی از دانش آموزان را شناسایی و جذب مدارس حوزوی کنند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: معرفی حوزه علمیه قزوین به جامعه دانش آموزی و خانواده های آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که خوشبختانه در این عرصه فعالیت هایی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: همکاری حوزه علمیه قزوین و آموزش و پرورش موجب تربیت ایرانی و اسلامی فرزندان این مرزوبوم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: حوزه علمیه فقط متولی تعلیم علوم دینی و فلسفه و کلام نیست، بلکه باید اخلاق و تهذیب را در اولویت  قرار دهد؛ اگر اهل اخلاق و تهذیب نفس نباشیم موفق نخواهیم شد و جایگاه اجتماعی هم نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha