شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش معارف فاطمی

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مبلغین به عنوان سربازان جبهه حق باید مهارت‌های مختلف تبلیغ را بیاموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام داود عباسی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات استان همدان، ظهر امروز در همایش دانش افزایی معارف فاطمی که در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: این ضایعه اسفناک تلنگری است تا ما مبلغین نسبت به وظایفی که عهده دار آن هستیم دقیق تر شویم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه عرصه تبلیغ بسیار گسترده است، داشتن علم و دانش را ملاک اصلی تبلیغ دانست و افزود: علاوه بر این آموختن بعضی از مهارت‌ها نیز در تبلیغ بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه استفاده از زبان هنر نیز در زمینه تبلیغ بسیار مشکل گشا است، به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: ایشان هنگام فوت قیصر امین پور بسیار متاتر بودند و جملات بسیار ارزشمندی درباره این شاعر انقلابی بیان کردند.

وی اضافه کرد: الحمدلله در حال حاضر جمعی از هنرمندان دلسوز جشنواره عمار را برگزار می کنند که در مقابل سینمای سراسر فساد آمریکایی به خوبی عمل کرده و فضای دینی و انقلابی را برای نسل امروز ترسیم می کند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، زبان هنر را برای بیان مفاهیم دینی بسیار تاثیرگذار قلمداد و خاطر نشان کرد: امروز هالیوود با استفاده از هنر بسیاری از نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را به خود جذب کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از مبلغین از نظر محتوا و معلومات دینی بسیار غنی هستند، اما با مهارت‌های مناظره به درستی آشنا نشده‌اند، لذا نمی توانند مخاطب را اقناع کنند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه جبهه باطل از کلیه مهارت ها در جهت جذب مخاطب استفاده می‌کند، تاکید کرد: مبلغین نیز به عنوان سربازان جبهه حق باید مهارت‌های مختلف مورد نیاز را بیاموزند و برای تبلیغ معارف فاطمی از آن استفاده کنند.        

انتهای پیام/                           

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه RO ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    1 0
    متاسفانه در درج اخبار هیچ موردی رعایت نمی شود این تصویر سالن همایش سپاه هست اما در خبر سازمان تبلیغات درج شده