پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: پاسخگویی به شبهات ایجادشده در فضای مجازی نیازمند عزم جدی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که نسل امروز نیاز به روشنگری و آگاهی دارد، اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی فضای مجازی را به‌عنوان منبع و راهکار خودش در نظر گرفته است به‌طوری‌که  هر توطئه‌ای که دشمن علیه انقلاب اسلامی دارد در فضای مجازی شکل می‌گیرد.

وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران از سیره و روش اهل‌بیت(ع) الهام گرفته است، بیان داشت: دشمن این مهم را شناخته و تمام توان خودش را به کار گرفته تا به معارف و سیره اهل‌بیت(ع) ضربه بزند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسکندری تأکید کرد: فضای مجازی پر از شبهاتی است که توسط برخی از افراد خارج از ایران ایجادشده است که نیازمند رفع این شبهات هستیم.

وی افزود: به‌عنوان‌مثال فردی از اهل سنت در خارج از کشور بیش از 10 هزار شبهه را علیه اهل‌بیت (ع) ایجاد کرده که باید به آن‌ها پاسخ درست و منطقی داده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز داشت: در عمل وقتی وارد می‌شویم مشاهده می‌کنیم که به میزان خیلی اندکی به این شبهات پاسخ‌داده‌شده است که قابل‌قبول نیست.

وی تأکید کرد: پاسخگویی و شفاف‌سازی در این زمینه نیازمند یک عزم جدی و انقلابی است تا اجازه ندهیم عده‌ای با اهداف شوم به ساحت اهل‌بیت(ع) اهانت کرده و یا خدشه وارد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha