جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معامله قرن

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در این وضعیت که بسیاری از سران اسلامی سکوت کرده اند باید به جای «معامله قرن» بگوییم «خیانت قرن»، زیرا نه تنها آمریکایی های و صهیونیست ها به ملت فلسطین خیانت می کنند، بلکه بسیاری از سران عرب و مسلمان نیز در این خیانت شریک هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی اکنون به یک مهره تاثیرگذار در معادلات منطقه ای و جهانی تبدیل شده است که نمی توان آن را انکار کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دشمنی هایی به دنبال داشته است که همه شما گوشه های بسیاری از این دشمنی ها را دیده اید.

حجت الاسلام محمودی به «معامله قرن» اشاره کرد و بیان داشت: باید اذعان کرد که در سکوت مذبوحانه کشورهای عربی و منطقه و نیز با جسارت های آمریکایی ها و اسرائیلی ها شاهد تحقق یک معاهده بدنام بنام «معامله قرن» هستیم.

این استاد حوزوی بیان داشت: در این وضعیت که بسیاری از سران اسلامی سکوت کرده اند، باید به جای «معامله قرن» بگوییم «خیانت قرن»، زیرا نه تنها آمریکایی های و صهیونیست ها به ملت فلسطین خیانت می کنند، بلکه بسیاری از سران عرب و مسلمان نیز در این خیانت شریک هستند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: تا زمانی که اتحاد به معنای واقعی در جهان اسلام حکمفرما نشود، باید منتظر رویدادهای ناخوشایند این چنینی باشیم که متضرر اصلی در این بین بی شک کشورهای اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه افتخار ما این است که 40 سال در مقابل اسرائیل غاصب مقتدر ایستاده ایم، گفت: باید مواضع دیگر کشورها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، همانند ایران باشد و اگر همین رویه را از سران عرب ببنیم، امیدی به آزادسازی قدس شریف از دست شیاطین نیست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان اظهار داشت: قدس شریف اولین قبله مسلمین جهان بوده و هست و آزادی آن باید اولویت جهان اسلام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha