جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام هابیل خسروی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر یک هزار مبلغ به نقاط مختلف استان شهری، روستایی، مرزی و عشایری اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، دهه فجر امسال را متمایز با سال های گذشته دانست و گفت: دهه فجر امسال چند ویژگی خاص دارد که آن را متمایز با دیگر فجرهای انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، اولین سالگرد انقلاب پس از بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین شهادت سردار سلیمانی از جمله عوامل خاص بودن دهه فجر امسال است که می‌بایست برای تبیین بیانات مقام معظم رهبری و شاخصه‌های مکتب سلیمانی‌ کار ویژه ای انجام داد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات پیش رو از ویژگی های متمایز دهه فجر امسال است، تصریح کرد: در آستانه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که به صورت طبیعی باید این آمادگی را برای برگزاری یک انتخابات با شور و حداکثری ایجاد کنیم.

حجت الاسلام خسروی به اعزام ۱۰۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر یک هزار مبلغ به نقاط مختلف استان شهری، روستایی، مرزی و عشایری اعزام می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های کارگروه حوزه و روحانیت در سه بخش دسته بندی شده است که بخشی از برنامه‌ها ویژه خانواده طلاب و روحانیون، بخشی ویژه مبلغین و مبینین و بخشی از برنامه ها ویژه مخاطبان عمومی برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدف برپایی تمدّن اسلامی شکل گرفت، عنوان کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون فداکاری و جانفشانی های فراوانی صورت گرفته و همانگونه که روحانیت جلودار و پرچم دار آغاز این نهضت بوده، امروز هم می‌بایست نقش هدایت‌گری خود را ادامه دهد.

حجت الاسلام خسروی، مشکل اساسی ما با آمریکایی ها را خوی استکباری آنها دانست و گفت: ما مخالف استکبار هستیم و آمریکا به دنبال القای تفکر «ما نمی‌توانیم» در بین ملت ایران است؛ این تفکر نمی‌تواند برای ما عزّت بیاورد و اگر می‌خواهیم انتقام سخت به صورت کامل محقّق شود، می‌بایست این تفکر را از بین برده و به باور «ما می‌توانیم» دست یابیم.


انتهای پیام/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha