شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های نوروزی این آستان مقدس از جمله ویژه‌برنامه تحویل سال نو به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از بسترهای رسانه‌ای به‌ویژه رسانه ملی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بنابر این اطلاعیه، با اعلام خبر شیوع ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) تمهیدات گوناگونی را برای مشارکت در پیشگیری از شیوع کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

اطلاعیه ادامه یافته است: با توجه به توصیه‌های مستمر مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی نسبت به جلوگیری از برگزاری تجمعات، ویژه‌برنامه‌های نوروزی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) ازجمله برنامه تحویل سال جدید به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از بستر رسانه دنبال می‌شود.

اطلاعیه حاکی است: آستان مقدس از ظهر روز پنجشنبه ۲۹ اسفندماه جاری تا ظهر روز جمعه یکم فروردین‌ماه، برای تحویل سال ۱۳۹۹ برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که این برنامه‌ها با استفاده از بستر رسانه ملی منعکس می‌شود و همچنین اطلاعات دقیق‌تر در مورد زمان و شبکه‌های پیش‌بینی‌شده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کانال‌های رسمی آستان مقدس در شبکه‌های مجازی در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و تلگرام به نشانی astanqom@ و صفحه اینستاگرام به نشانی astanqom۱@ برای اطلاع‌رسانی و انعکاس مستمر برنامه‌های آستان درنظر گرفته‌شده است.

همچنین نشانی اینترنتی پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) www.news.amfm.ir است.

خاطر نشان می شود: لحظه تحویل سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه روز جمعه یکم فروردین‌ماه سال ۹۹ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha