چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبلیغات شهری

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اکران تبلیغات شهری با محوریت شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» و پیام‌های مراجع تقلید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی در راستای فرهنگ‌سازی پیشگیری و مقابله با کروناویروس در شهر، اظهار کرد: سازمان با رویکرد پیشگیرانه پیام‌های مختلفی را در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در فضای شهری و مجازی اکران کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام تبلیغات شهری سازمان فرهنگی با محوریت پیام و شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» بوده است، تصریح کرد: همچنین پیام‌های مراجع عظام تقلید در خصوص الزامات رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از کرونا، در سطح شهر اکران شده است.

مقیمی با بیان اینکه مجموعا بیش از ۵۰۰ مترمربع بنر اطلاع‌رسانی در سطح شهر نصب شده است، افزود: همچنین ۵۰۰ مترمربع پوستر هم چاپ و در شهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: این اقلام تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهری در ۴۰ عدد پرتابل شهری و ۴۰ پایه لمپوست اکران شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اذعان به اینکه پیام‌های بهداشتی اکران‌شده کاملا هماهنگ با ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی نصب شده است، افزود: همچنین رویکرد قرنطینه خانگی نیز در تبلیغات مد نظر بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha