سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 894421
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
جمکران

حوزه/ حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اشاره به برگزاری جشن و احیای شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و بدون حضور مخاطب، گفت: تندیس «یالثارات الحسین»، یادبود سردار سلیمانی و ویژه کسانی که کاری‌ترین ضربات را به استکبار زده‌اند در این شب رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای نیمه شعبان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی میعادگاه منتظران در پی شیوع ویروس کرونا، برنامه های جمکران در شب نیمه شعبان از ساعت ۱۸ با برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دعای امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، بدون حضور مخاطب و با پخش از رسانه ملی آغاز می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در ادامه و پس از اذان مغرب، جشن نیمه شعبان با بخش های متنوع همچون «نرجسانه»، معرفی پیرغلامان مهدوی و رونمایی از تندیس «یالثارات الحسین» برگزار می شود.

وی ادامه داد: تندیس «یالثارات الحسین» نشانی است که در یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت سردار دل ها که جزء ایام الله محسوب می شود، به کسانی که بیشترین و کاری ترین ضربه را به جبهه استکبار وارد کرده اند، اعطا می شود.

حسین آبادی اعلام کرد: استغاثه جهانی به امام زمان(علیه السلام) در شب نیمه شعبان با قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۲۰ و نیز قرائت دعای فرج در ساعت ۲۱ همان شب همراه با پخش از شبکه های سراسری رسانه ملی انجام می شود.

وی با بیان اینکه احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۲۴ و پخش از رسانه ملی در مسجد مقدس جمکران آغاز می شود، گفت: علاوه بر این، مسابقه «عهد منتظران» با محوریت حفظ، ترجمه و تفسیر دعای شریف عهد نیز برای ایام نیمه شعبان در حال برگزاری است و برگزیدگان آن ۱۷ ماه مبارک رمضان، سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان(علیه السلام) معرفی می شوند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این مستند مهدوی «همدلی» به مناسبت ایام ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ماه هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از رسانه ملی روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha