پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 895324
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
شیشه دارو

حوزه/ برنامه «شیشه دارو(El Frasco)» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، به همه‌‎گیری ویروس کرونا و بررسی پیامدهای آن برای جهان می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «شیشه دارو» که با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد و تناقضات رسانه ها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می کند، در این قسمت به سراغ موضوع داغ هفته های اخیر یعنی گسترش ویروس کرونا که تمامی کشورهای دنیا و زندگی چند میلیارد انسان را تحت الشعاع خود قرار داده، می پردازد و سخنان مقامات کشورهایی مختلف از قبیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

برنامه «شیشه دارو» در این قسمت نشان می دهد که چگونه سهل‌انگاری و بی‌اهمیت جلوه دادن این ویروس توسط دونالد ترامپ، آمریکا را به کانون این بیماری تبدیل کرده و مشکلات بسیاری را برای میلیون ها انسان به وجود آورده است. در ادامه به واکنش کشورهایی همانند روسیه و چین برای مقابله با این ویروس اشاره خواهد شد.

همچنین در این قسمت از برنامه «شیشه دارو» به شیوع کرونا در کشورهای آمریکای لاتین پرداخته می شود. علاوه بر این، پیشنهاد ارسال دستگاه های تست ویروس کرونا از سوی مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا به کلمبیا و واکنش رئیس جمهور کلمبیا به این مسئله مورد بررسی قرار می گیرد.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر اسلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14:33 همان روز و 01:30 بامداد دوشنبه در ساعات متفاوت روی آنتن کشورهای اسپانیایی زبان خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha