یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 896583
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
هیسپان تی وی

حوزه/ «فراتر از تصویر» یک برنامه هفتگی است و همانطور که از نام آن پیداست تهیه شده است تا بتواند به تاریخچه موجود در هر فیلم ایرانی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در هر فیلم عناصری وجود دارد که به دلیل اختلافات فرهنگی ، جغرافیایی و مذهبی، در کشورهای اسپانیایی زبان ناشنخاته است. . به همین دلیل است که برنامه به همراه میهمان خود ،به معنای عمیق شخصیت ها ، مکان ها و نقاط عطف تاریخی و مذهبی زندگی ایرانیان می پردازیم. بنابراین ، برای بیننده لاتین ، تاریخ هر فیلم ابعاد جدیدی به خود می گیرد.

در این قسمت از Beyond the Image درباره فیلمی مملو از نمادگرایی صحبت خواهد شدد. نه چندان دور از سمبل شناسی اسلامی ، این بار بدون در نظر گرفتن آیینی که یک شیوه انجام می دهد ، درباره ایمان صحبت خواهیم کرد.  این فیلم باعث می شود بدون توجه به مذهبی که داریم ، دوباره به ارزش زندگی و ایمان بپردازیم. مسیر سبز مسیر خداست ، تنها مسیری که می تواند ما را به سمت سعادت ابدی سوق دهد.

فیلم «مسیر سبز» فیلمی است با نمادهای بسیاری که بحث اصلی آن ایمان به خدا است. دو زن ، دوستان سال ها ، تصمیم دارند همسر یکی از آنها را که به شدت بیمار است ، از بیمارستان خارج کنند ، در نتیجه حملات شیمیایی که در طول جنگی که عراق به ایران تحمیل کرده بود ، او را به «مسیر سبز»  که وعده داده بودند ، ببرند.در راه،  آنها با شخصیت های مختلف و اتفاقات اسرارآمیز رو به رو می شوند. رویدادهایی که یکی از دو زن را که  یک مؤمن سرسخت است و به خدا اعتماد دارد  در ایمانش راسخ و راه را برای سرنوشت او باز می کند.

این برنامه روز دوشنبه ۱ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح و تکرار آن روز سه شنبه ساعت ۴:۳۰ برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی وی به روی آنتن می رود.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha