سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 896936
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
بازار

حوزه/ برنامه «بازار» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی در این قسمت به بررسی صنعت راه‌آهن ایران و نقش آن در حمل‌ونقل مسافر و کالا اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «بازار» که در هر هفته به سراغ یکی از صنایع ایران می رود، این هفته  در برنامه بازار می خواهد مخاطبانش را با شبکه ریلی ایران آشنا کند.

امروزه حمل و نقل یکی از بزرگ ترین و مهم ترین صنایع جهان است که برای افزایش سرعت و کاهش هزینه ها نیاز به سرمایه گذاری مستمر در زیرساخت ها و تجهیزات دارد. کارآمدترین و اقتصادی ترین روش برای مسافر و بار نیز حمل و نقل ریلی است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران (موسوم به IRIR یا بعضا RAI) در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است، اما می‌توانیم آن را به دو مورد اصلی تقسیم کنیم. شرکت قطار مسافری رایا و شرکت حمل و نقل ریلی که روند حمل و نقل مسافر و بار را مدیریت می‌کند. وزارت راه و شهرسازی آژانس دولتی است که بر سیستم ریلی ایران نظارت دارد. برنامه «بازار» اطلاعاتی درباره این دو بخش ارائه خواهد کرد.

«بازار» تولید شبکه پرس تی وی است و با مجری و زبانگردانی اسپانیایی برای هیسپان تی وی نیز آماده سازی می شود. کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد و پنجشنبه ساعت 5:30 بامداد، شنبه 3:30 ، 10:03و 14:30 و یکشنبه 8 صبح به وقت تهران  به زبان اسپانیایی روی آنتن شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی می رود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha