شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 898756
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۹
هیسپان تی وی

حوزه/ در این قسمت از برنامه «شیشه دارو» (El Frasco, medios sin cura) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، به رکورد مسمومیت در آمریکا با استفاده از راهکار ترامپ برای مقابله با کرونا می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «شیشه دارو» با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد و رسانه ها را با این چالش که درمانی برای مسائل پیرامون خود ندارند، رو به رو می کند ضمن آنکه تناقضات آنها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می کند. برنامه «شیشه دارو» در این قسمت نشان می دهد که در بحبوحه بحران ویروس کرونا دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا برای درمان کرونا از بسیاری مردم  خواست به وسیله تزریق و نوشیدن مواد ضد عفونی کننده و شوینده و یا نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش با ویروس کرونا مقابله کنند  و حالا تعداد مسمومیت ها ناشی از این اقدام افزایش یافته است.

با وجود این واقعیت که برخی از روزنامه نگاران اظهارات ترامپ را عجیب دانستند  ، بیش از 100 مورد مسمومیت در آمریکا به دنبال پیروی از توصیه های وی وجود داشت.

در همین حال، در برزیل، جایی که اعداد ناشی از کرونا باعث نگرانی می شود، پس از  اختلاف‌نظرهای شدید در دولت برزیل بر سر شیوه مقابله با بحران شیوع کرونا به استعفای وزیر بهداشت منجر شد. رئیس جمهوری برزیل و وزیر بهداشت بر سر میزان خطر کرونا و ضرورت اجرای اقدام‌های پیشگیرانه اختلاف داشتند.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه‌کنندگی خاویر اسلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14همان روز و 01:30 بامداد دوشنبه به تناسب ساعات تفاوت در کشورهای اسپانیایی زبان خواهد بود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha