پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آذرشهر

حوزه/ طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) آذرشهر به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تحت گروه جهادی خواهران طلبه آذرشهر، این روزها به ارائه خدمات اجتماعی می پردازند.

خانم حکیمه میرزازاده، مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت:  طلاب، همیشه در عرصه های مختلف در خط مقدم خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده اند و این بار نیز به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) آذرشهر در صحنه خدمت رسانی حاضرند.

وی افزود: طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) آذرشهر به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تحت گروه جهادی خواهران طلبه آذرشهر این روزها به ارائه خدمت اجتماعی می پردازند و تلاش و همت مضاعف دارند تا با یاری خداوند و مدد اهل‌بیت(ع) بتوان در سایه همدلی مردم، بر این ویروس غلبه کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) آذرشهر ادامه داد: در همین راستا طلاب خواهر این مدرسه با نیات صادقانه و خالصانه خود در طول مدت شیوع این بیماری، نسبت به تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی و اقلام بهداشتی در میان خانواده های نیازمند از یکسو و همچنین تهیه و توزیع ماسک جهت اهدا به خانواده های محروم در حاشیه شهر از سوی دیگر اقدام نموده و خوش درخشیده اند.

خانم میرزازاده خاطرنشان کرد: در طول این مدت، به دلیل تعطیلی دروس حضوری حوزه و استمرار درس و بحث در فضای مجازی با قوت و قدرت بیش از گذشته، طلاب خواهر این مدرسه فعالیت های فرهنگی خود را نیز در بستر فضای مجازی پیگیری و دنبال کرده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha