یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اصناف

حوزه/ اصنافی که بدون توجه به این طرح اقدام به فعالیت نمایند از طریق ماموران بهداشت، تعزیرات، اصناف و نیروی انتظامی اعمال قانون خواهند شد و فروش اینترنتی و ارسال توسط پیک کمافی السابق مجاز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای کنترل کرونا ویروس در قم گفت: در این طرح واحدهای صنفی پرخطر مانند فروشگاه های بزرگ  و زنجیره ای به غیر از بخش مواد غذایی و شوینده، پاساژها و مجتمع های تجاری بزرگ مسقف، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، طباخی و فست فودها، گرمابه ، استخر، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی، تفریحی و گیم نت ها، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن های مراسم، قهوه خانه ها، چایخانه و تریا، مجاز به فعالیت نیستند.

وی افزود: سایر اصناف کم خطر لازم است با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir اطلاعات صنف خود را وارد کنند و پس از آگاهی از مقررات بهداشتی و تعهد به اجرای آن و پس از نصب کد رهگیری در صنف مربوطه، در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی اقدام به فعالیت کنند.

دکتر محبی گفت: اصنافی که بدون توجه به این طرح اقدام به فعالیت نمایند از طریق ماموران بهداشت، تعزیرات، اصناف و نیروی انتظامی اعمال قانون خواهند شد و فروش اینترنتی و ارسال توسط پیک کمافی السابق مجاز است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha