پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر شما/ کمک‌رسانی خواهران طلبه جهادی استان گیلان در مبارزه با کرونا

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا(س) از حضور جهادی بانوان طلبه این مدرسه در پویش خانگی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،زهرا نعمتی از راه اندازی پویش خانگی مبارزه با کرونا از سوی طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) استان قم خبر داد و گفت: در راستای همدلی برای شکست کرونا و به منظور رعایت بهداشت فردی، طلاب و اساتید این مدرسه علمیه پویش خانگی مبارزه با کرونا را راه انداخته‌اند و به طور جهادی مشغول فعالیت هستند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) قم خاطرنشان ساخت: از هفته نخست اسفند ماه همزمان با شیوع ویروس کرونا، این مدرسه با مشارکت طلاب، مبلغان، هیئت امنا و خیرین آغاز به کار کرده و تاکنون به انجام فعالیت های جهادی از جمله تهیه بیش از هزار ماسک، دستکش و گان ویژه کادر درمانی، تهیه آب میوه، کیک و شیرینی مقوی(مغز گردو، هویج و غیره) با رعایت اصول بهداشتی برای کادر درمانی و بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها و بسته بندی و توزیع شکلات اقدام کرده است.

وی افزود: این اقلام به بیمارستان های استان قم برای مدافعان سلامت و کادر درمان ارسال شده و پک های بهداشتی نیز در مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

وی در پایان گفت: در راستای فعالیت‌های فرهنگی نیز طلاب و اساتید این مدرسه اقدام به برپایی اعتکاف مجازی و مشاوره به افراد درگیر با بیماری کرونا کردند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha