پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اتوبوس

حوزه/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: دلیل اینکه پرداخت نرخ کرایه ۱۵۰۰ تومان به‌صورت نقدی را مطرح کرده‌ایم به این دلیل بوده که مردم تشویق به پرداخت نرخ کرایه به‌صورت کارتی شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیر یزدی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: نباید نگاه درآمدی به نرخ کرایه نقدی داشته باشیم بلکه باید با رویکرد فرهنگ‌سازی برای استفاده از کرایه کارتی عمل کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه حد فاصله دریافت نقدی و کارتی زیاد است، اظهار داشت: دلیل اینکه پرداخت نرخ کرایه ۱۵۰۰ تومان به‌صورت نقدی را مطرح کرده‌ایم به این دلیل بوده که مردم تشویق به پرداخت  نرخ کرایه به‌صورت کارتی شوند.

یزدی با بیان اینکه تصویب این لایحه ممکن است در ستاد تنظیم بازار استان رد شود، گفت: خود دولت هفته گذشته عوارض حمل‌ونقل برون‌شهری را درصد قابل‌توجهی افزایش داده است، اگر ما هم ۱۵۰۰ تومان را مطرح می‌کنیم به این دلیل است که مردم تشویق و ترغیب به پرداخت کارتی شوند.

به گفته مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیش از نیمی از استفاده‌کنندگان ناوگان اتوبوس درون‌شهری در قم را دانشجویان، طلاب و حوزویان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha