شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طرح تبلیغی طه

حوزه/ با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری تبلیغ سنتی طرح تبلیغی طه به همت خانواده عقیق در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی شریفی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به عدم برگزاری تبلیغ سنتی در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: خانواده  عقیق برای ماه مبارک رمضان طرح تبلیغی طه را برگزار می‌کند که بر اساس این طرح، خدمات هنری - رسانه ای به 114 نفر از مبلغان، فعالان قرآنی و فعالان مجازی انقلاب اسلامی ارائه می‌شود تا این افراد بتوانند از طریق فضای مجازی به تبلیغ معارف دین بپردازند.

به گفته مدیر خانواده عقیق در این طرح خدمات هنری - رسانه ای به صورت رایگان به مبلغان و فعالان فضای مجازی ارائه می‌شود و ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی ارائه شده و در قالب بسته روشنا در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خدمات این طرح شامل آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات(استودیو، دوربین، باکس تدوین و غیره) هستند و برای این منظور مجموعه‌ای از کارشناسان محتوایی و هنری جدولی بر مبنای روزهای ماه رمضان آماده و این محتوا را در سایت بارگذاری کرده تا در اختیار همه علاقه‌مندان قرار گیرد.

شریفی ادامه داد: علاقه مندانی که تمایل دارند به عنوان مبلغ، هنرمند و اهل رسانه و یا فعال فضای مجازی در این طرح شرکت کنند، می‌توانند به نشانی http://aghighfamily.com/ramazan مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده عقیق جهت اجرای این طرح، محتواهایی را مناسب استفاده در فضای مجازی تولید خواهد کرد که فعالان فرهنگی می‌توانند با مراجعه به این سایت، از این مطالب و محتواها بهره مند شوند.

شریفی ادامه داد: خانواده عقیق تا کنون توانسته بیش از هزار و 114 محصول فرهنگی قرآنی با موضوعات متنوع و مناسب انتشار در فضای مجازی تولید کند که بخشی از آنها در اختیار مبلغان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد تا در ماه مبارک رمضان، محتواهای مناسبی در فضای مجازی ارائه دهند.

مدیر خانواده عقیق در ادامه به تولیدات هنری – رسانه‌ای این مؤسسه فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده عقیق مجموعه‌ای خصوصی، غیرانتفاعی و مردمی، متشکل از مجموعه‌ای از طلاب حافظ قرآن و دانشجویان هنری – رسانه‌ای است که از اواخر سال 1393 آغاز به فعالیت کرده است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha