جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از روستاهای محروم اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم خوزستان، از برخی روستاهای محروم اهواز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم خوزستان، از برخی روستاهای محروم اهواز بازدید کرد.

در این بازدید جمعی از مسئولین استانی و حوزوی، همچون معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، نماینده شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نماینده استانداری خوزستان، معاون بین‌الملل حوزه، مدیر مرکز خدمات استان خوزستان و برخی از مدیرگروه‌های جهادی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد را همراهی می‌کردند.

بر اساس این گزارش، روستاهای سیدنبی، سیدناصر و... از توابع بخش الهایی شهرستان اهواز، از نقاطی بودند که امام جمعه اهواز به همراه هیئتی از مسئولان استانی، مشکلات و موانع روستاها را بررسی کردند.

لازم به ذکر است بررسی روند جاده‌سازی مسیر روستاهای الهایی، مدرسه‌سازی در روستاها، وضعیت آب شرب و سرکشی از منازل در حال ساخت توسط گروه‌های جهادی، بخشی از برنامه‌ها و اقدامات نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در سفر به روستاهای محروم اهواز بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha