جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موکب احمد بن موسی

حوزه/ مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه خادمان موکب احمدبن موسی(ع) تلاش می کنند تا به سهم و وسع خود با همراهی خیرین به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا کمک کنند، گفت: افراد بسیاری در این ایام دچار مشکلات معیشتی و بیکار شده اند که امیدواریم با کمک خادمان این موکب قدمی برای حل مشکلات آنان و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته باشیم.

مسعود راستی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، به شیوع بیماری کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مواسات اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده، به همین دلیل خادمان موکب احمد بن موسی(ع) با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مواسات به یاری مردم شتافته اند.

وی با بیان اینکه خادمان موکب احمد بن موسی(ع) تلاش می کنند تا به سهم و وسع خود با همراهی خیرین به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا کمک کنند، اضافه کرد: افراد بسیاری در این ایام دچار مشکلات معیشتی و بیکار شده اند که امیدواریم با کمک کردن خادمان این موکب قدمی برای حل مشکلات آنان و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته باشیم.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) عنوان کرد: در راستای کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا جلسه ای میان اعضای کمیته های موکب احمدبن موسی(ع) برای جمع آوری کمک های مردمی از سوی گروه جهادی برگزار شد، و بنا بر این شده است تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه اموال جمع آوری شده از سوی موکب احمد بن موسی(ع) تاکنون همگی به نیت اربعین بوده است که این موکب در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: به لحاظ شرعی ما اجازه دخل و تصرف به این اموال با نیتی غیر از اربعین نداریم و همچنین حساسیت زیادی بر اجرای دقیق نیات مردم در نذورات اهدایی داریم.

راستی در پایان بیان داشت: در شرایط شیوع کرونا برای کمک به نیازمندان، نیاز به جمع‌آوری کمک‌های مردمی داریم و در این راستا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۲۲۰۲ بانک انصار به ‌نام پشتیبانی موکب حضرت احمدبن موسی(ع) برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha