پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امضای تفاهم نامه

حوزه/ در دیدار مسئولان مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، تفاهم نامه همکاری این دو مجموعه علمی به امضای طرفین رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  در دیدار مسئولان مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، تفاهم نامه همکاری این دو مجموعه علمی به امضای طرفین رسید.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام شجاع علی میرزا ضمن اشاره به اهمیت تعامل مجموعه های حوزوی و دانشگاهی با فضای بین الملل، از آمادگی این مدرسه برای همکاری با دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این زمینه خبر داد.

وی افزود: در تعامل با نیازهای بین المللی، علاوه بر ظرفیت های علمی و آکادمیک، باید ظرفیت های فطرت های پاک جوانان و علاقه مندان به معارف اسلامی را نیز مد نظر قرار داد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از همکاری با مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب استقبال و تأکید کرد: این دانشگاه از هر گونه همکاری در سطوح مختلف حمایت کرده، امیدواریم در عرصه های عملی فعالیت های جدی به منظور نشر علوم و معارف اسلامی انجام شود.

در ادامه این دیدار، تفاهم نامه همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب به امضای رؤسای دو مجموعه رسید.

شایان ذکر است: در این تفاهم نامه، بر همکاری علمی در زمینه های گوناگون شامل برگزاری کلاس‌ ها و دوره ‌های رسمی و آزاد به صورت مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت استادان دو مجموعه، طراحی و اجرای نشست ‌های علمی در سطح بین المللی، استفاده از کتابخانه و اشتراکات علمی، نشر محصولات پژوهشی، ترجمه آثار منتخب و حمایت از جذب دانشجو از کشورهای مختلف تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha