جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و یادواره شهدای روحانی نهاوند و چهلمین روز درگذشت آیت‌الله محمدی، رئیس فقید حوزه علمیه نهاوند

حوزه/ امام جمعه نهاوند با اشاره به اجرای مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان گفت: در مرحله اول، هزار بسته غذایی بین نیازمندان توسط سپاه توزیع شد و در مرحله دوم آن نیز که روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با همکاری مردم ۲ هزار بسته توزیع گردید.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی، امام‌جمعه نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار کرد: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب شاهد فعالیت های مردمی خصوصا در ماه مبارک رمضان بودیم که در تلاش هستند تا به یاری افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان جامعه بشتابند.

وی افزود: به لطف خداوند رزمایش کمک مؤمنانه در سطح کشور به‌خوبی در حال اجرا است و مردم و خیرین با کمک‌های خود به کمک نیازمندان آمده‌اند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اجرای مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان گفت: در مرحله اول، هزار بسته غذایی بین نیازمندان توسط سپاه توزیع شد و در مرحله دوم آن نیز که روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با همکاری مردم ۲ هزار بسته توزیع گردید.

وی با تأکید بر لزوم قدردانی از خدمات خیرین و حضور در این رزمایش، مطرح کرد: در کنار خیرین باید از همه دست اندرکاران و به طور کلی از همه مردم و مسئولان تشکر ‌کنیم که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه امیدواریم این کمک‌ها ادامه دار باشد، گفت: قطعا در شرایط فعلی که از طرفی با کرونا و از طرفی با تحریم‌های ظالمانه دشمنان روبرو هستیم و شاهد ایجاد مشکلاتی در حوزه کسب و کار و اقتصاد می باشیم، وجود این گونه کمک‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان و دولتمردان به توصیه رهبر معظم انقلاب توجه کنند و در مسیر تحقق جهش تولید گام بردارند، تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی مردم کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha