پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان گفت: جهش تولید با حرکت و فرهنگ بسیجی تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان قزوین که به مناسبت سالروز آغاز تشکیل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در راه خدا بسیار ارزشمند است اما خداوند تأکید دارد کسی که جهاد می‌کند، برای خودش منفعت دارد و خداوند نیازی به جهاد انسان ندارد.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت در عرصه‌های جهادی نیازمند توکل و توسل به خداست، تصریح کرد: این اصلی الهی است که اگر قدمی به سمت خداوند برداریم، درهای بسته باز می‌شود و راه‌های درست به ما نشان داده می‌شود و شهید شهریاری‌ها بخاطر بهره‌گیری از همین اصل، منشأ اثر شدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آن چیزی که امروز نیاز داریم، آشنایی عمیق با منابع عظیم قرآنی است و به هر میزانی که با این منابع آشنا شویم، شاهد برکات و موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های جهادی و خدمت‌رسانی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خلوص نیت را لازمه کار در عرصه‌های جهادی دانست و تأکید کرد: باید با نیتِ نصرت بندگان، دین خدا و منویات امام‌المسلمین وارد عرصه‌های جهادی شویم و قطعاً هر چه نیت‌ها خالص‌تر شود، موفقیت‌ها افزایش می‌یابد.

وی پیگیری شعار سؤال را یکی از رسالت‌های مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: جهش تولید که رهبر فرزانه انقلاب آن را بسیار حکیمانه و دنباله مطالبات اقتصادی سالهای گذشته مطرح کردند، جز با حرکت بسیجی میسر نخواهد بود و ضروری است ایده‌های رهبری را به صورت جدی دنبال کنیم تا گره‌های کشور باز شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه آرمان‌های رهبری با دستان بسیجیان پیش می‌رود، گفت: در طول انقلاب اسلامی هر جا کشور با مشکل مواجه شده است، دست بسیجیان به کمک کشور آمده و در سالهای اخیر در بحران زلزله، سیل و امروز در بیماری کرونا به خوبی این موضوع لمس شد و اقدامات بسیجیان موجب ارتقای روحیه مردم شد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: زمان مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس و دفاع از حرم این بسیجیان بودند که پای کار آمدند و کار انقلاب را به خوبی پیش بردند؛ در گذشته پدران بسیجی شما و امروز نیز شما عزیزان با جدیت پای کار هستید.

وی تأکید کرد: لازم است نیت کارهای بسیجی و جهادی علاوه بر حل مشکلات مادی مردم و محرومان، ترویج و تبلیغ دین نیز باشد چرا که جامعه مهدوی با تحقق آرمان‌های دینی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha