پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یمن

حوزه/ فعال سیاسی یمنی طی یادداشتی نوشت: تمام خون هایی که اشغالگران قدس بر سرزمین فلسطین،مصر و لبنان ریختند به دلیل تایید و حمایت سعودی ها از صهیونیست ها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، "سلیم المنتصر" کارشناس و فعال سیاسی یمنی با توجه به جنایت های هر روزه آل سعود در یمن حتی در ماه مبارک رمضان که اقدام به بمباران هوایی مناطق غیر نظامی می کند، یادداشتی در خصوص تاریخچه جنایت های رژیم آل سعود در کشورهای مختلف اسلامی و حمایت آنها از جبهه استکباری غربی– آمریکایی و صهیونیستی نوشته است.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

تاریخ گواه و شاهد شکست ها و عقب نشینی های جبهه عربی، کوتاهی، غفلت و سهل انگاری درباره مقدسات اسلامی و ریخته شدن خون بی گناهان از فلسطین گرفته تا سوریه، بحرین ،عراق، ایران، لیبی و سایر مناطق اسلامی و عربی است، که دلیل این همه جنایات خدمات خالصانه آل سعود به صهیونیست ها است.

رژیم آل سعود بر اجساد مسلمانان در نجد و حجاز بنا شده است. از زمان تاسیس این رژیم پلید آنها به دنبال دسیسه چینی و توطئه علیه مسلمانان و بر افروختن فتنه بین مسلمانان و کشتن آنها و به دنبال یاری کردن استعمارگران برای غارت اموال و دارایی های مسلمانان به هر شکل قبیحی بودند؛ که این اقدامات نشان دهنده وجود و نفس پلید آل سعود، کینه و حقد آنها نسبت به مسلمانان است.

این موارد ثابت می کند که آل سعود تعلق و گرایش حقیقی به اسلام ناب و هیچ گونه ارتباطی نه از نزدیک و نه از دور با عرب ها و مسلمانان ندارد، بلکه ابزار پلید و کفش کثیفی زیر قدم های نیروهای استکباری اند که در تلاش برای نابودی دین اسلام و مسلمانان هستند.

خیانت آل سعود به آرمان فلسطین قبل از قرار داد بالفور

صهیونیست ها فلسطین را با تایید کامل رژیم سعودی اشغال کردند و مدارک و اسناد تاریخی وجود دارد که به خط پادشاه سعودی موسس این رژیم عبد العزیز آل سعود است؛ که بر ملا می کند وی قبل از قرار داد بالفور فلسطین را به یهود تسلیم کرده است، بنابراین ثابت می شود که این خیانت ها ریشه در خاندان و اساس آل سعود دارد و آنچه امروز بن سلمان انجام می دهد ریشه و اساس آن به موسس این رژیم بر می گردد و تنها زاده امروز نیست.

مصائب مسلمانان به دلیل حمایت آل سعود از صهیونیست ها است

رنج ها و مصائب عرب ها و مسلمانان از زمان اشغال فلسطین تاکنون به دلیل موجودیت رژیم سعودی است و تمام خون هایی که اشغالگران بر سرزمین فلسطین، مصر و لبنان ریختند به دلیل تایید و حمایت سعودی ها از صهیونیست ها است.

همچنین تجاوز صدام به خاک جمهوری اسلامی ایران که منجر به شهادت و یا کشته شدن و مجروحیت میلیون ها نفر از دوطرف شد به دلیل حمایت کامل رژیم سعودی مزدور صهیونیست ها بود که می خواستند جمهوری اسلامی را نابود کنند،جمهوری اسلامی که مسوولیتی چون حمایت از اسلام را تا امروز بر دوش خود داشته است.

اصرار سعودی ها به آمریکا برای حمله به ایران

همچنان سعودی ها اموال و ثروت های زیادی را در راه از بین بردن ایران هزینه می کنند و با اصرارشان به ترامپ تا او از تفاهم نامه هسته ای خارج شود، وی را وسوسه می کنند که علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ به راه بیندازد تا آنها هزینه اش را پرداخت کنند.

 البته نباید فراموش  کنیم که آل سعود ده ها هزار تروریست تکفیری را به کار گرفت که در خدمت فرقه وهابیت باشند و به تکفیر مسلمانان دیگر و ریختن خون آنها در سوریه، عراق، یمن و لیبی و دیگر کشور ها بپردازند. تمام این اقدامات جنایت بار و غیر قابل تصور، تار و پود جهان اسلام را هر روز از بین می برد.

آزادسازی فلسطین عزیز تنها با رهایی از خاندان آل سعود میسر است

تمام این شواهد زنده نشان می دهد که آزادسازی فلسطین عزیز تنها با رهایی از خاندان آل سعود و انداختن آن به زباله دان تاریخ و پاک نمودن حرمین شریفین از لوث آلوده آنها محقق می شود. بنابراین ظهور منجی بشریت که از مکه است و نه جای دیگر چرا که آنجا قبله مسلمانان است و قطب نمای آنها برای آزادی مسجد الاقصی شریف و آزاد سازی تمام جهان از شر و اشرار و عاقبت از آن متقین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    ال سعود و ال نهیان باید جوابگوی بیت ا...الحرام و بیت المقدس، دو اشعه از یک منبع الهی باشند که خداوند یکتا ملتها را می ازماید، دفاع از جان و مال و ناموس و اعتقادات از آن ملتهاست و شیطان با منیت شیطانی در جهت سرکوب و به بند کردن ملتهاست و ملتها مسیول اند و نتیجه ی کودک کشی در یمن و سرزمین فلسطین چیزی جز عذاب الهی نیست و ملتها مسئول اند