جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتصادنا بورس

حوزه/ اولین نشست از «سلسله نشست‌های مجازی اقتصادنا» در سال ١٣٩٩ با عنوان «آشنایی با بازار سرمایه (بورس)؛ تأملی بر ابعاد فقهی و اقتصادی» در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان بنا دارد با توجه به اهمیت موضوع بازار سرمایه(بورس) و ضرورت تبیین و شناخت ابعاد اقتصادی و فقهی آن با تأکید بر تحولات اخیر، اولین نشست از «سلسله نشست‌های مجازی اقتصادنا» را در سال ١٣٩٩ با عنوان «آشنایی با بازار سرمایه (بورس)؛ تأملی بر ابعاد فقهی و اقتصادی» برگزار کند.

این نشست مجازی با ارائه دکتر عادل پیغامی، استادیار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) روز پنجشنبه اول خرداد ماه از ساعت ١٠ تا ١٢ صبح برگزار می شود.

لازم به ذکر است، شرکت در این جلسه آزاد است و از همه طلاب، دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و علاقه‌مندان به بازار بورس دعوت می‌شود در این نشست علمی حضور یابند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست از طریق ورود به سامانه آموزش مجازی (LMS) حوزه علمیه خراسان به نشانی lms.hozehkh.com دوره «سلسله‌ نشست‌های مجازی اقتصادنا» را انتخاب کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha