پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم باید آگاهانه وارد بازار بورس شوند و تمامی سرمایه خود را وارد این بازار نکنند ضمن اینکه از هشدارهای پلیس امنیت اقتصادی نیز غافل نشوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین اشتری در جلسه ارائه راهکارهای تحقق شعار سال ۹۹ (جهش تولید) با اشاره به ورود تعداد قابل توجهی از شهروندان به بازار بورس، تاکید کرد: ناجا متولی برقراری نظم و امنیت و به عنوان یک مجموعه تأثیرگذار در کشور باید با برنامه ریزی دقیق، خسارت‌های احتمالی را پیش بینی و در نهایت پیشگیری و درمان کند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در زمینه بورس به خوبی ورود پیدا کرده و هشدارهایی هم به شهروندان داده است، تاکید کرد: مردم باید آگاهانه وارد بازار بورس شوند و تمامی سرمایه خود را وارد این بازار نکنند چرا که بازار بورس برای آن‌ها زودبازده نخواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه ارتقاء امنیت و تدوام آن را در جامعه به عهده دارد، افزود: نیروی انتظامی موضوع‌ها و مسائل اجتماعی را قبل از وقوع پیش بینی و پیشگیری می‌کند این در حالی است که در سال‌های اخیر علاوه بر موضوع‌های اجتماعی با موضوع‌های اقتصادی نیز روبرو بوده ایم که باید در راستای حل مشکلات اقتصادی موجود نیز با آمادگی وارد میدان شویم.

فرمانده نیروی انتظامی به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با عنوان جهش تولید اشاره و تصریح کرد: ما موظف هستیم که در راستای تحقق شعار سال تمامی ظرفیت‌ها و دستگاه‌های مربوطه را پای کار بیاوریم و از تولید کنندگان داخلی قاطعانه حمایت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha