پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سید کمال هادیانفر

حوزه/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام چهار برنامه اولویت دار این پلیس در سال جاری، از تدوین گزارش اقتصاد ترافیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار  سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در نشست خبری و در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران اظهار داشت: در سال ۹۹، چهار برنامه اصلی را در تعاقب اولویت‌های سال ۹۸ برای ماموریت پلیس راهنمایی ورانندگی کشور پیش بینی کرده ایم؛ مدیریت ترافیک، تسهیل در ترددها، ایمنی ترددها و ارائه خدمات ترافیکی محورهای اساسی این چهاربرنامه اولویت دار هستند.

وی افزود: توسعه نظم و انضباط ترافیکی با اولویت اول با تاکید بر رعایت فاصله طولی، حرکت بین خطوط، رعایت حق تقدم، ساماندهی موتورسیکلت‌ها و ... مطرح است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بهبود و ارتقاء رفتار اجتماعی و فردی ترافیکی را نیز یکی از برنامه‌های راهبردی این پلیس معرفی کرد و افزود: توسعه و تحول سیستمی و هوشمندسازی پلیس راهنمایی و رانندگی را نیز به جد دنبال می‌کنیم.

سردار هادیانفر در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۳ میلیون وسیله نقلیه در کشور در حال تردد است، یادآور شد: بیش از ۱۲ میلیون دستگاه موتورسیکلت در کشور وجود دارد که بخش زیادی از این‌ها در مالکیت شرکت‌های تولید کننده است و باید سامان دهیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ مجموع خودروهای نوشماره ۳ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۹۶۵ دستگاه بوده که این عدد هم به تولیدات داخل و هم واردات برمی گردد در واقع جمع خودروهای نوشماره در سال ۹۸ نسبت به سال قبل ۷ دهم درصد افزایش داشته است.

سردار هادیانفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اقتصاد ترافیکی عنوان کرد: تهیه و تدوین گزارش «اقتصاد ترافیکی» در دستور کار این پلیس است و ان شاء الله گزارشی از اقتصاد ترافیک را به مسئولان، دولت و مردم ارائه خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha