پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱۴خرداد

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز از عموم مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد وکیل برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، در آستانه فرا رسیدن ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جامعه روحانیت شیراز پیامی صادر کرد که در آن عموم مردم را برای شرکت در مراسم این روز دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایت‌مدار استان پهناور فارس

بی‌تردید فقدان حضرت امام خمینی(ره) آن عبد صالح خدا برای نظام اسلامی ثلمه‌ای سنگین بود اما به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضـوان‌الله تعالـی علیه سکان هدایت و امامت ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفت و در پرتو عنایات حضـرت ولی‌عصـر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می‌کند.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ‌مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی، کاخ حکومت ستم‌شاهی را ویران کرد و فصل نوینی در تاریخ ایران گشود و قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضا کردند.

جامعه روحانیت شیراز ضمن عرض تسلیت ارتحال ملکوتی و جانگداز معلم و طبیب دل‌ها حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد از عموم مردم ولایت‌مدار شهر مقدس شیراز دعوت می‌نماید تا در روز چهارشنبه مورخ ۱۴ خرداد ۹۹ رأس ساعت ۱۰:۳۰ با حضور در مسجد وکیل یاد و خاطره آن امام همام و شهیدان قیام خونین ۱۵ خرداد را زنده نگه داشته و همزمان نیز مستمع بیانات گرانبهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha