جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر ضرورت اطلاع‌رسانی از فعالیت ها و خدمات بنیاد مستضعفان و دیگر نهادهای انقلابی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در دیدار محسن منصوری، مدیر عامل بنیاد علوی، ضمن قدردانی از تلاش‌های این بنیاد در آذربایجان‌غربی، بر ضرورت محرومیت‌زدایی در کشور و سازندگی در بخش‌های مختلف دینی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای انقلابی توانسته‌اند در طول سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی انجام دهند که امیدواریم تداوم این کارها را در کشور شاهد باشیم.

وی به اقدامات بنیاد مستضعفان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بحمدالله بنیاد مستضعفان در ایام شیوع این ویروس منحوس توانست اقدامات شایسته‌ای انجام دهد و دیدگاه مناسبی در بین مردم ایجاد کرد که باید این اعتماد مردمی به عنوان یک پشتوانه بزرگ و سرمایه مهم اجتماعی به خوبی حفظ و تقویت شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه به ظرفیت‌های بالقوه آذربایجان‌غربی اشاره و خاطرنشان کرد: شهرهای محرومی مانند چالدران و تکاب می‌توانند موقعیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند، امیدواریم با بررسی‌های کارشناسی، مقدمات سرمایه‌گذاری و محرومیت‌زدایی بیشتر در این شهرها فراهم شود.

وی بر اهمیت اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته از سوی نهادهای انقلابی تأکید کرد و بیان داشت: متأسفانه اطلاع رسانی و تبلیغ مناسبی از سوی نهادهای انقلابی در خصوص عملکردهای انجام گرفته صورت نمی‌گیرد و مردم به خوبی در جریان کمک رسانی‌ها و فعالیت های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی قرار نمی‌گیرند، لذا باید  اقدامات انجام  شده و در حال انجام به اطلاع مردم برسد، چرا که این اطلاع رسانی‌ها باعث اقبال مردم و خیرین برای مشارکت در کارها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های بنیاد علوی می‌تواند کمک مهمی برای پیشرفت و توسعه استان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha