پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به تشدید بحران اقتصادی هشدار داد و گفت: نیازمند اقدامات قاطع و تدابیر سریع برای کنترل رکود اقتصادی هستیم که پیامدهای سنگینی برای زندگی و ثبات اجتماعی شهروندان دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به تشدید بحران اقتصادی  هشدار داد و گفت: نیازمند اقدامات قاطع و تدابیر سریع برای کنترل رکود اقتصادی هستیم که پیامد های سنگینی برای زندگی و ثبات اجتماعی شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه اعتراضات مردم از گرسنگی، نگرانی ها و درد هاست و این مسئله توجیه پذیر است و ربطی به مذهب ندارد، گفت: اکثریت لبنانی ها زیر خط فقر قرار دارند و منتظر اقدامات دولت هستند تا اعتماد شهروندان را بازگرداند.

آیت الله قبلان تصریح کرد: لبنان در مرحله بسیار خطرناکی قرار دارد و باید با روحیه مسئولیت پذیری ملّی با آن تعامل شود و نیاز است که اختلافات سیاسی، دشمنی ها و کینه های سیاسی و کشمکش ها کنار گذاشته شود؛ چراکه کشتی وطن در گرداب فتنه و آشوب که به ضرر همگی است، در حال غرق شدن است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان بر همبستگی ملّی برای نجات لبنان از طریق گفتگو و به دور از کشمکش تأکید کرد و خواستار تقویت ارتباطات، همکاری و رایزنی برای رسیدن به راه حل سریع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha