یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدمات تبریز

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی به‌منظور افزایش همکاری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خانواده طلاب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیرکل مرکز خدمات و رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بر افزایش همکاری دو مجموعه تأکید کردند.

مدیرکل مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب دکتر وکالتی به سمت مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از مساعدت‌های این سازمان در راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی تقدیر کرد و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی برای خانواده‌های طلاب و روحانیون را خواستار شد.

وکالتی هم با اشاره به تفاهم‌نامه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: امیدواریم خانواده‌های معزز طلاب بتوانند از ظرفیت بالای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برخوردار شوند.

وی با بیان این مطلب که تعداد مهارت‌ها در دنیای کنونی افزایش یافته و این مهارت‌ها در حوزه‌های گوناگون زندگی گسترده شده است، تصریح کرد: می‌توانیم با احصاء و نیازسنجی، آموزش‌های موردنیاز جامعه هدف را با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کارگاه‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اجرا کنیم.

در این دیدار با اشاره به کمرنگ شدن ارزش فراگیری مهارت در خانواده‌ها، بر نقش مؤثر جامعه روحانیون و طلاب به‌عنوان فعالان اجتماعی در نهادینه کردن فرهنگ مهارت افزایی و مهارت‌آموزی در جامعه تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha