پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ فرمانده اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی اهواز گفت: طلاب جهادگر ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، دو اقدام اصلی «همراهی بیماران» و «کمک به پرستاران» را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام بیت سیاح، فرمانده اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز عملیات جهادی حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌های کرونایی، اظهارداشت: این طرح از امروز با حضور ۱۰ نفر از طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان رازی اهواز شروع شده است.

وی با بیان اینکه طلاب جهادگر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند، گفت: طلاب جهادگر ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، دو اقدام اصلی «همراهی بیماران» و «کمک به پرستاران» را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام بیت سیاح، با تأکید بر اینکه پیش از به‌کارگیری طلاب جهادی، آموزش‌های لازم به آن‌ها داده خواهد شد، اظهارکرد: یک گروه از قم جهت آموزش طلاب به اهواز آمده و پیش از آنکه یک طلبه در بیمارستان مشغول به فعالیت شود، کلیه نکات لازم و ضروری را به آن‌ها آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام طلاب جهادگر در این طرح، گفت: شماره ‏تلفن ۰۹۱۶۹۲۴۱۰۴۴‏ جهت ثبت‌نام از طلاب جهادی فعال می‌باشد.

فرمانده اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی اهواز، در پایان گفت: این عملیات جهادی با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خوزستان و سازمان طلاب و روحانیون خوزستان در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha