سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حشد الشعبی

حوزه/ تعدادی از اهالی رسانه و روزنامه نگاران با اقدام نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در اجرای دستور دولتی در بازداشت تعدادی از نیروهای حشد الشعبی به بهانه داشتن موشک مخالفت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تعدادی از اهالی رسانه و روزنامه نگاران با اقدام نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم در اجرای دستور دولتی در بازداشت تعدادی از نیروهای حشد الشعبی به بهانه داشتن موشک مخالفت کرد و گفت: این موضوع به مسئله افکار عمومی تبدیل شده است و اگر با عذرخواهی یا موضع گیری تلویزیونی الکاظمی همراه نشود، آتش خشم ملت عراق را بر می انگیزد.

علی العاملی روزنامه نگار گفت: تمامی رسانه ها به خبر تجاوز مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به حشد الشعبی پرداخته اند، لذا قبل از اینکه اوضاع بیشتر از این بحرانی شود، جلوی آن را بگیرند و در اولین فرصت آن را حل و فصل کنند.

وی افزود: همگی به فضل حشد الشعبی بر عراق معترف هستند؛ چراکه اگر خون فرزندان حشد الشعبی نبود، دولتی وجود نداشت.

صائب العلاق اشاره کرد: برخی از طرف های سیاسی در موضوع تجاوز دولت به حشد الشعبی دخالت کردند، امّا این امر در پنهانی کامل انجام گرفت. بهتر است که جزئیات اصلاح امور از طریق رسانه ها اعلام شود تا آتش خشم مردمی که توسط دولت برانگیخته شده، خاموش شود.

عبدالرحمن الجریخی تصریح کرد: حشد الشعبی مورد تجاوز تروریستی قرار گرفته و این مسئله طبیعی است، امّا اینکه دولت علیه آن بیایستد و به جایگاه آن اهانت کند، این مسئله غیر طبیعی و مسئله افکار عمومی شده است، لذا نخست وزیر باید از طریق تلویزیون جزئیات حوادث را توضیح دهد و با عذرخواهی مانع خشم ملت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha