جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس

حوزه/ موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از تماس های حماس و تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی برای سرنگونی طرح الحاق کرانه باختری خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از تماس های حماس و تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی برای سرنگونی طرح الحاق کرانه باختری خبر داد.

وی با بیان اینکه با تمام توان و از همه راه های ممکن برای شکست طرح الحاق کرانه باختری تلاش خواهیم کرد و گفت: انتظار می رود که در شکست این طرح موفق شویم.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: قانون بین المللی حامی ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیلی است و تنها با مقاومت می توان اسرائیل را از کرانه باختری بیرون راند.

ابومرزوق خواستار تشکیل یک طرح ملّی برای مقابله با طرح الحاق با مشارکت همگی شد و گفت: مقابله با این طرح به معنی نبرد تمامی فلسطینی هاست، لذا باید رهبران ملّی برای توافق بر سر یک برنامه وحدتگرایانه در مقابله با اشغالگران اسرائیلی و طرح های آن نشست برگزار کنند.

وی اشاره کرد: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به همکاری با تمامی فلسطینی ها راضی نمی شود و به برخی از گروه های فلسطینی توجهی ندارد، بنابراین این مسئله مانع ایجاد طرح ملّی فراگیر برای مقابله با طرح الحاق می شود.

عضو دفتر سیاسی حماس بر مقابله با اشغالگران از طریق یک برنامه حقیقی که تمامی امکانات و ابزار را برای شکست اسرائیل و بیرون راندن آن کرانه باختری مهیا می کند، تأکید کرد و خواستار وحدت فلسطینی ها در مقابله با طرح الحاق شد و گفت: تلاش های فلسطینی برای مقابله اسرائیل کافی نیست.

وی با بیان اینکه تلاش های عربی و اسلامی در حال حاضر نمی تواند مانع اجرای طرح الحاق شود، از کشور های عربی و اسلامی خواست برای شکست طرح های اشغالگران صهیونیستی تلاش کنند.

ابومرزوق از تماس های جنبش حماس با تعدادی از کشور های عربی و اسلامی برای شکست طرح الحاق کرانه باختری خبر داد و گفت: حماس نگران عقب نشینی برخی کشور های عربی از موضع تأیید مسئله فلسطین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha