جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد بطیش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ خالد بطیش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: طرح الحاق کرانه باختری نکبت و رنج جدیدی برای ملت ماست که به واسطه آن رژیم اشغالگر به طور کامل بر دره اردن مسلط می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خالد بطیش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تجمع اعتراض آمیز که توسط جنبش آزادگان فلسطین با عنوان "در کنار هم علیه طرح الحاق و شکست معامله قرن" در غزه برگزار شد، گفت: طرح الحاق کرانه باختری نکبت و رنج جدیدی برای ملت ماست که به واسطه آن رژیم  اشغالگر به طور کامل بر دره اردن مسلط می شود.

وی در این مراسم به نمایندگی از گروه های فلسطینی اشاره کرد: این طرح مقابله با اشغالگران با تمام توانایی و ابزار مبارزه توسط ملت ما در غزه، کرانه باختری و قدس را می طلبد و همگی باید تلشا خود را برای شکست معامله قرن به کار گیرند.

بطش مسئله دیگر را بازگرداندن وحدت ملّی دانست و افزود: باید فوراً اختلافات و چند دستگی ها کنار گذاشته شود و یک نشست ملّی فوری با حضور همگی برای توافق بر سر ساز و کار های مقابله با طرح الحاق برگزار شد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین، مسئله اصلی و محوری امت است و این  امت باید به مسئولیت خود در حمایت از ملت و مسئله ما و توقف عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل عمل کند.

وی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان را برگزاری دیداری با دبیرکل های گروه های فلسطینی برای توافق بر سر اقدامات لازم در جهت مقابله با معامله قرن دعوت کرد و افزود: فلسطین هرگز تجزیه را نخواهد پذیرفت و آن متعلق به خودمان است و هر چقدر که هزینه بدهیم باز  از آن دست برنخواهیم داشت.

خالد بطش با اشاره به اینکه اگر ما از مقاومت نکنیم، هیچ کس برای مقاومت نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر توطئه آمریکایی صهیونیستی علیه فلسطین شدّت گرفته است، لذا همگی باید بر سر یک رویکرد ملّی و یکپارچه برای مقابله با این خطر توافق کنند و حضور گسترده و قاطع به دولت آمریکا و رژیم اشغالگر تأکید کنیم که این توطئه اجرایی نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha