جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 910730
۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
اینستا

حوزه/ امروز خبری منتشر شد که طبق آن خبر، تعداد فرزندان سقط شده که اغلب آنها غیر قانونی هم هستند بیست برابر تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه تلویزیونی سمت خدا در صفحه‌ مجازیش نوشته است:

سالها قبل، آقایی پیام داده بود و گفته بود که همسر متدینش، اصرار دارد که فرزند سومشان را که ناخواسته باردار شده اند سقط کند و من هرچه از عقوبت و گناه این کار میگویم فایده ای ندارد و خانه ما به محل نزاع و کشمکش بر سر این موضوع تبدیل شده است و ایشان از ما خواسته بود که به حل این موضوع کمک کنیم.

موضوع را با حاج آقای ماندگاری مطرح کردیم و بنا شد در اولین روز چهارشنبه که پاسخ به پرسشهای بینندگان داریم این سوال را مطرح کنیم. روز چهارشنبه رسید و این سوال را مطرح کردیم، پاسخ حاج آقای ماندگاری به این سوال جالب بود.

ایشان گفت که برای خیلی از ما اتفاق افتاده که بنا بوده برای آوردن فرزندمان به مدرسه برویم ولی کارمان طول کشیده و یا در ترافیک گیر کردیم و مثلا پانزده دقیقه دیر رسیدیم و با چهره گریان فرزندمان که در حیاط مدرسه تنها مانده مواجه شدیم و حسابی ناراحت شدیم و فرزندمان هم حسابی از این تاخیر ناراحت شده و چشمانش اشکبار شده است.

حالا ما که طاقت پانزده دقیقه معطلی فرزندمان را نداریم، فکر کنیم خدای ناکرده، مرتکب گناه سقط شویم. طبق روایات فرزند سقط شده، در جلوی بهشت منتظر میماند تا با والدینش وارد بهشت شود، از طرف دیگر اگر این والدین خودشان عمدا فرزندشان را سقط کرده باشند باید به دوزخ بروند و مجازات طولانی این گناهشان را بچشند و بعد آزاد شوند.

حالا یک سوال: شما که طاقت پانزده دقیقه معطلی فرزندتان را جلوی مدرسه نداشتید چگونه راضی میشوید فرزندتان را سقط کنید و او صدهزار سال جلوی بهشت منتظر شما بایستد تا مجازات شما پایان یابد؟

خدا را شکر بیان این حرف خیلی موثر بود و خیلیها با شنیدن این حرف از تصمیمشان منصرف شدند و همسر این خانم هم پیام دادند که خانمشان از این کار منصرف شده و فقط از من خواسته در این مدت بارداری بیشتر هوایش را داشته باشم(نکته ای که خیلی از آقایان از آن غفلت میکنند و باعث ضررهای جبران ناپذیری میشود).

پ ن: امروز خبری منتشر شد که طبق آن خبر، تعداد فرزندان سقط شده که اغلب آنها غیر قانونی هم هستند بیست برابر تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی کشور است.
واقعا چه باید کرد؟ نظر ما این است که به غیر از برنامه ریزیهای کلان اجتماعی، خود ما هم باید دست به کار شویم و از هر طریقی که میتوانیم جلوی این اتفاق بد را بگیریم. شاید این کار نیاز به بذل مال و یا آبرو و اعتبار داشته باشد، به حرمت امیرالمومنین که دلمان میخواهد از دست ما راضی باشند هر کداممان کاری بکنیم! خیلی خوشحالیم که پاسخ شایسته به یک سوال، کودکی را به زندگی بازگرداند و یک‌نفر به محبین اهلبیت و خداپرستان اضافه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha