جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا سیستانی فرزند حضرت آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا سیستانی فرزند حضرت آیت الله سیستانی در پایان درس فقه خود برای توفیق در برپایی عزاداری حسینی با رعایت دستور العمل های بهداشتی، دعا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا سیستانی فرزند حضرت آیت الله سید علی سیستانی در پایان درس فقه خود برای توفیق در برپایی عزاداری حسینی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، دعا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیستانی در پایان درس گفت: ادامه بحث فقه بعد از تعطیلات محرم خواهد بود و  از خداوند متعال می خواهیم که این بلا و ویروس را تا آن زمان رفع نماید تا فرصت برای ارتباط و بازگشت حضوری به درس آنچنان که در گذشته جریان داشت فراهم شود که اشتیاق ما نیز به برپایی دروس حضوری فراوان است، اما راهی جز پناه بردن و توسل به خداوند  متعال و  توانا نداریم تا این بلا و مصیبت را از همگی برطرف کند و خداوند را به حق اشرف مخلوقات حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت (ع) به ویژه حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب (ع) که سعادت حضور در جوار آن حضرت (ع) را داریم و همگی چه زندگان و چه مردگان دست به دامان او هستیم، قسم می‌دهیم.

فرزند حضرت آیت الله سیستانی در پایان تصریح کرد: از خداوند سبحان خواستاریم توفیق مشارکت در عزای حضرت سید الشهدا (علیه السلام) در ماه محرم را با رعایت توصیه های بهداشتی و شرایط کنونی به ما عطا فرماید و ما را از برکات عزاداری و ابراز ارادت به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) و اهل بیت (ع) در این مصیبت بزرگ محروم نگرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 1
    درسهای نجف مدتهاست که تعطیل شده. کدام درس را میفرمایید؟
    • رحمت IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 0
      اتفاقا دروس حوزه نجف از دروسی است که نسبت به دیگر حوزه ها از تعطیلی بسیار کمتری برخوردار است. درس ها به صورت صوتی و مجازی ادامه داشته که دیگر با فرارسیدن ماه ذی الحجه و محرم اینها هم تعطیل شده اند.
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
      1 0
      اتفاقا دروس حوزه نجف از دروسی است که نسبت به دیگر حوزه ها از تعطیلی بسیار کمتری برخوردار است. درس ها به صورت صوتی و مجازی ادامه داشته که دیگر با فرارسیدن ماه ذی الحجه و محرم اینها هم تعطیل شده اند.
  • محمد امیر IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 0
    آیت الله العظمی سیستانی عشق است