جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس درباره قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین، گفت: این قرارداد در سطح سوم همکاری های چین و ایران صورت خواهد گرفت، البته در حال حاضر هیچ توافقی بین دو کشور در مورد متن قرارداد حاصل نشده و اگر توافقی حاصل شود برای بررسی به مجلس ارائه می شود و بعد از تصویب به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس لطف الله سیاهکالی، در دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: در انتخابات مجلس، شورای ائتلافی نیروهای انقلاب توانست بین نیروهای انقلابی وحدتی ایجاد کند که اگر این وحدت نبود مجلس فعلی شکل نمی گرفت.

بیشتر بخوانید:

کانال ارتباطی بین نمایندگان مجلس و حوزه علمیه ایجاد شود

وی، انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای شهر را مکمل انتخابات مجلس دانست و افزود: وحدت رویه در نیروهای انقلابی می تواند منجر به تشکیل دولت قوی در عرصه اجراء و شورای شهر قوی شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار معرفی کردند، عنوان کرد: مجلس شیوه ای را انتخاب کرده که مورد تأیید رهبری است.

وی ادامه داد: دو هفته است که کمیسیون های مجلس کار خود را آغاز کرده اند و طی هفته آینده فعالیت های خود را به مجلس رائه خواهند داد.

سیاهکالی با اشاره به اینکه ساختار اداری مجلس از صحن‌محوری به کمیسیون‌محوری تغییر کرده است، تصریح کرد: صحن زمانی معنا دارد که در کمیسیون بررسی های لازم صورت گرفته باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با ارائه توضیحاتی درباره قرارداد ۲۵ ساله بین ایران و چین، بیان کرد: این قرارداد در سطح سوم همکاری های چین و ایران صورت خواهد گرفت، البته در حال حاضر هیچ توافقی بین دو کشور در مورد متن قرارداد حاصل نشده و اگر توافقی حاصل شود برای بررسی به مجلس ارائه می شود و بعد از تصویب به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی افزود: در بازدیدی که سال گذشته از حوزه علمیه داشتم الحمدلله حوزه علمیه قزوین در حال حاضر وضعیت خوبی دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha