یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خشونت

حوزه/ برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی افزایش قتل زنان و رشد شدید خشونت خانگی در پی قرنطینه کرونایی در اسرائیل را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه «داخل اسرائیل» ضمن مروری بر موضوع خشونت خانگی در اسرائیل و خشونت علیه زنان در پی خانه نشینی ناشی از همه گیری کرونا، دلایل افزایش خشونت های خانگی علیه زنان در این رژیم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه به واکاوی واکنش سران رژیم صهیونیستی نسبت به این رفتارهای خشونت آمیز علیه زنان و واکنش های جامعه جهانی نسبت به افزایش ۱۰ برابری این خشونت ها پرداخته و صحبت ها و نگرانی های فعالان حقوق زنان درخصوص این مسئله را مورد تبادل نظر قرار خواهد داد.

نگاهی به شرایط اقتصادی ساکنان اسرائیل در پی همه گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر افزایش خشونت های خانگی و مروری بر سابقه خشونت های خانگی علیه زنان در اسرائیل که سال هاست به عنوان موضوعی شایع شناخته می شود نیز از دیگر محورهای گفت و گو در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه ۸ مرداد ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰، جمعه ساعت ۲۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha