یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 911700
۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
قاچاق انسان

حوزه/ بررسی وضعیت قاچاق انسان در کشورهای جهان و به طور خاص آمریکا طی سال های اخیر در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با زیر سؤال بردن ادعای آمریکا در زمینه رتبه مطلوب در مبارزه با قاچاق انسان در گزارش سالانه این کشور به بررسی دلایل اهمال کاری آمریکا در برخورد با این موضوع می پردازد.

در این برنامه ادعاهای آمریکا در مبارزه با قاچاق انسان و تلاش این کشور برای ترغیب سایر کشورها به منظور مبارزه با قاچاق انسان مورد واکاوی قرار گرفته و واکنش سازمان های مردم نهاد نسبت به عدم برخورد قاطع و سهل انگاری دولت آمریکا در مقابله با این بحران رو به رشد در این کشور مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به گزارش اخیر وزارت خارجه آمریکا که از کشورهای آمریکا، مکزیک و فیلیپین به عنوان سه مبدا اصلی قاچاق انسان در جهان نام برده، مسائل اقتصادی و مالی پشت پرده قاچاق انسان در آمریکا، درآمدهای حاصل از این فعالیت، موضع مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درخصوص معضل قاچاق انسان در این کشور و قاچاق کودکان و منافع اقتصادی ناشی از آن برای برخی گروه ها و سازمان در آمریکا را مورد نقد و تبادل نظر قرار داده و به واکاوی دلایل افزایش قاچاق انسان برای سوءاستفاده های جنسی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان و دلایل عدم مبارزه جدی با این مساله می پردازد.

«شکاف اقتصادی» ساعت ۰۱:۰۰ بامداد جمعه ۱۰ مرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، یکشنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha