پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان

حوزه/ جنبش امت لبنان نسبت به اقداماتی که به تحریک علیه مقاومت در چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه می شود، هشدار داد و گفت: مقاومت در آن جنگ در برابر قدرتمندترین نیروی نظامی خاورمیانه ایستاد و پیروزی الهی را محقق ساخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش امت لبنان نسبت سر و صدا هایی که به تحریک علیه مقاومت در چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه می شود، هشدار داد و گفت: مقاومت در آن جنگ در برابر قدرتمندترین نیروی نظامی خاورمیانه ایستاد و پیروزی الهی را محقق ساخت.

این جنبش با تأکید بر اینکه مقاومت امروز رعب و وحشتی حقیقی در دل دشمن به وجود آورده که از زمان اشغالگری فلسطین در سال ۱۹۴۸ سابقه ندارد، گفت: برخی در داخل لبنان و برخی اعراب در طرفداری از دشمن  صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا موضع گیری می کنند و فراموش کرده اند که دشمن همچنان به تجاوز خود علیه فلسطین و اشغال اراضی لبنان در مزارع شبعا و تلال کفرشوبا ادامه می دهد.

جنبش امت تصریح کرد: واقعیت ها و تجربه ها ثابت کرده اند که آزادی سرزمین و تحقق حاکمیت و استقلال با آرزو کردن تحقق نمی یابد، بلکه با اراده مقاومت به دست می آید که پیروزی را در سال ۲۰۰۰ تحقق بخشید.

جنبش امت لبنان با تأکید بر اینکه آزادی سرزمین و حمایت از ثروت ملّی در دریا و خشکی تنها با معادله سه گانه به دست می آید، گفت: این معادله طلایی سه گانه همان "ملت، ارتش و مقاومت" است که آرامش و امنیت را در مرز ها برقرار کرد و تروریسم تکفیری را شکست داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha