جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 914069
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
آزادگان سرافراز

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به وطن پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده، سپاه بیت المقدس کردستان امروز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن پیامی صادر کردند

در متن این پیام می خوانیم:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا    

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

آزادگان سربلند ایران عزیز، شهیدان زنده و سند عزت و افتخار و ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از  ایران اسلامی و انقلاب دفاع کردند.

26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند که بر سر عهد و پیمانی که با امام( ره) و شهدا بستند مردانه ایستادند.

در کردستان نیز گروهک های ضد انقلاب تعداد زیادی از کردهای غیور و انقلابی را به جرم طرفداری از امام و انقلاب به اسارت گرفتند و مورد شکنجه های بی رحمانه قرار دادند اما اینان شرافتمندانه و قهرمانانه بر عهد خود ماندند. شهید والامقام ناهید فاتحی کرجو و آزاده های سرافراز سید حیدر حسینی و صدیق خالدی نمونه ای بارز از آزاده های پرافتخار استان شهیدپرور کردستان هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز پر از عزت و افتخار و شرافت برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی و سربلندی از خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha