چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سروستانی

حوزه/ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم‌ الحرام، نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی با فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با موضوع هماهنگی برنامه های ماه محرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم‌ الحرام، نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با موضوع هماهنگی برنامه های ماه محرم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این نشست بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی و توجه به مصوبات ستاد کرونا تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این جلسه، با تبیین شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرایی برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم و صفر، حضور مؤثر و مطلوب مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را ضروری دانست.

علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این نشست پخش تیزر و پوستر دستورالعمل ها در گردان سایبری، همکاری پایگاه‌ها در ضدعفونی کردن مراکز برگزاری مراسم عزاداری اعم از حسینیه، هیئت و مساجد، برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله و اخذ مجوز و رعایت پروتکل ها و نظارت سپاه بر مجالسی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند را از جمله برنامه‌های سپاه امام صادق(ع) استان در ایام محرم عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha