شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 914214
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
شهید عاشوری

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: شهید عاشوری عالم مبارز و از شخصیت های مهم جنوب به معنی دقیق کلمه پرچم دار انقلاب در جنوب کشور بود و این در اسناد ساواک قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، عبدالکریم گراوند، صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان بوشهر و شهید حجت الاسلام عاشوری با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت، گفت: دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در همه برنامه ها و مراسم ها به صورت جدی رعایت شود.

استاندار بوشهر اظهار داشت: شهید عاشوری شخصیتی اثرگذار و مردمی است که نقش ایشان در پیش از انقلاب غیرقابل انکار است و راه اندازی موزه این شهید می تواند کمک مهمی در معرفی وی به نسل های جدید و آینده باشد.

وی اظهار داشت: شهید عاشوری عالم مبارز و از شخصیت های مهم جنوب به معنی دقیق کلمه پرچم دار انقلاب در جنوب کشور بود و این در اسناد ساواک قابل مشاهده است.

گراوند خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر قدردان این شهید هستند و به ایشان علاقه دارند، چرا که یک هویت بخشی برای مردم ایجاد کرده و در تاریخ همیشه ماندگار است.

بر اساس این گزارش، مراسم بزرگداشت ۱۴ شهید ترور استان بوشهر و شهید حجت الاسلام عاشوری یکشنبه دوم شهریور مصادف با سوم محرم ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در مقبره شهید عاشوری در چغادک به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha