شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه عشق و معرفت حسینی زمینۀ اطاعت مهدوی است، گفت: «نهضت حسینی» در حقیقت برای اهل معرفت، زمینه ساز «تمدن مهدوی» است و دشمنان اسلام از این موضوع هراس شدید دارند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با عرض تسلیت شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: اقامۀ شعائر دینی، خصوصاً محرم حسینی از توجهات خاصۀ حضرت ولی عصر(عج) است که گذشته از ایجاد فضای معنوی در نفوس عاشقان و اراداتمندان، مایۀ خیرات و برکات در جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اصل و اساس نظام اسلامی که مبتنی بر اجرای مبانی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است، آرزوی انبیاء(ع) و صالحان بوده، گفت: ارادتمندان حسینی، در 4 دهۀ گذشته با تبعیت از امامین انقلاب و سرمشق از فرهنگ  عاشورا، وفاداری به ولایت را تا سر حد جان به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: تخریب اعتقادات حسینی و باورهای مهدوی با پشتیبانی مالی دلارهای نفتی و شیطنت صهیونیست‌ها، در دستور کار جریان تحریف همراه با آتش تهیۀ شیعه انگلیسی است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: اقامۀ عزا در اروپا و حضور پرشور جوانانی از کشورهای غربی در مراسم اربعین، دنیای کفر و استکبار را دچار تلاطم و نگرانی کرده و آنها با بسیج پیاده نظام خود و جریان نفوذ و متأسفانه با مدیریت رهاشدۀ فضای مجازی، به دنبال ایجاد تشویش در اذهان عموم، خصوصاٌ نسل جوان هستند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه عشق و معرفت حسینی زمینه ساز اطاعت مهدوی است، ادامه داد: تبعیت مردم انقلابی از منویات رهبری حکیم و فرزانه جهت مبارزه با شیوع کرونا، حتی در برگزاری عزای محرم، آن هم در «حسینیه ایران»، نشان از آمادگی منتظران برای ظهور دارد.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر نبود عنایات الهی و توجهات خاصۀ حضرت ولی عصر(عج) نسبت به امام راحل در مسیر مبارزه با رژیم طاغوت که مورد حمایت همه جانبۀ آمریکا و غرب بود، هرگز روزنه های امید مهدوی به وجود نمی آمد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه بیان کرد: «نهضت حسینی» در حقیقت برای اهل معرفت، زمینه ساز «تمدن مهدوی» است و دشمنان اسلام هم از این موضوع هراس شدید دارند.

وی در پایان گفت: در اثبات صلابت و حقیقت انقلاب اسلامی به رهبری امامین انقلاب، که الهام گرفته از فلسفه قیام خونین عاشورا است، همین بس که با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات دشمنان، اعم از جنگ‌های نیابتی و تشدید تحریم های فلج کننده، مردم ما همچنان حامی و وفادار ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha